My Peony Society
Fris idee – Online en offline communicatie voor My Peony Society, waarmee 's werelds belangrijkste groep pioenenkwekers en -handelaren een wereldwijd publiek kan bereiken.
Wat we deden
Online strategie, Website, Communicatiemiddelen

Uitdaging
Verenig pioenenkwekers, handelaren en fans over de hele wereld.
Oplossing
Nodig iedereen uit om de schoonheid van de perfecte pioen te ervaren.


Communicatiestrategie
My Peony Society is een vereniging van ’s werelds meest vooraanstaande kwekers, handelaren en bloemisten. Samen zorgen zij ervoor dat de ultieme kwaliteit pioenrozen in een vaas bij jou in de buurt terechtkomen. Gusmanson beheert de communicatiestrategie van My Peony Society, inclusief het ontwerp en de ontwikkeling van de website.


Honderden kleurrijke bloemen
De site bedient een wereldwijd publiek van pioenenliefhebbers, kwekers, handelaren en bloemisten. Bezoekers kunnen door de volledige collectie bladeren, inclusief verhalen en interviews. De belangrijkste attractie: honderden kleurrijke bloemen. Alle inhoud is beschikbaar in meerdere talen en geoptimaliseerd voor SEO.

Duurzaam partnerschap
We waarderen de duurzame samenwerking met My Peony Society. Met trots maken wij My Peony Society Magazine, schrijven diverse nieuwsbrieven, campagnemateriaal, content voor social media en meer.


De identiteit is ontwikkeld door EdenSpiekermann. Bezoek My Peony Society online of lees het magazine.
