Branding

Bepaal wie je bent. Ontwikkeling van een waardevol merk.

20211124-Gusmanson-417

Wat is een merkidentiteit?

Een goede merkidenteit is meer dan een mooi logo en lettertype. Het is het verhaal van jouw merk; wat je doet, waarom dat belangrijk is en wat dat betekent voor je doelgroep. Als alles klopt zit dat in alles wat je als organisatie doet; van website tot productverpakking.

Waardevol resultaat

We vinden het belangrijk dat een goede merkidentiteit een betekenisvol verhaal vertelt, en niet alleen mooi of trendy is. Een merk met betekenis is waardevol. Voor je organisatie, omdat het team echt trots kan zijn en omdat je makkelijker en duidelijker communiceert. Maar ook voor je klanten; hun behoeftes en gebruikservaring staan op de eerste plek. Ze vinden eerder wat ze zoeken, raken geïnspireerd of durven zich aan te melden.

Jouw partner

Iedere samenwerking is uniek. We doen branding voor allerlei opdrachtgevers en merken, van groot tot klein, in vrijwel alle sectoren. Zo zijn we bijvoorbeeld de vaste partner van een woonwinkel in Leiden maar ook van een internationale startup die strijdt tegen desinformatie. Welke vraag je ook hebt, je kunt op ons rekenen.

Van inzicht naar impact

We starten elke samenwerking met een creatieve sessie. Wij creëren klantreizen en formuleren een merkverhaal, gebaseerd op data en jullie ervaring. Samen bepalen we de beste strategie voor maximale impact.

Vormgeving

De volgende stap is het ontwerpen van de merkidentiteit. Visueel design, huisstijlkleuren en logo bijvoorbeeld. Maar denk ook aan positionering, naming, copywriting, regels voor fotografie en het maken van een communicatietrategie.

De toekomst

Een merkidentiteit vraagt een beetje liefde om gezond te blijven. We blijven ook na de lancering betrokken; we zijn deel van het team, doen check-ups en zijn in de buurt als je ons nodig hebt.