Case

Binck

Werk dat de moeite waard is – De merkidentiteit en nieuwe website voor uitzendbureau Binck. Omdat Binck gelooft dat iedereen in staat zou moeten zijn om werk te vinden dat de moeite waard is.

What we did

Merkstrategie, Merkidentiteit, Online strategie, Website, Communicatiemiddelen

5-binck-b

Uitdaging

Een manier om te groeien, uit te breiden en de status-quo uit te dagen zonder de principes uit het oog te verliezen.

Oplossing

Een ijzersterke identiteit en slimme communicatie, regelmatig vernieuwd. Gemaakt door mensen, voor mensen.

Waardevol werk vieren

Binck helpt bouwvakkers, verkeersregelaars en tal van andere vakmensen aan werk dat ze echt leuk vinden. Zij ondersteunen hun sollicitanten met persoonlijk advies, loopbaanplanning en voordelen zoals een interne opleiding. We hebben dit tot het leidende idee van ons ontwerp gemaakt; het belang van waardevol werk vieren.

5-binck-b

Breed scala aan communicatie

De identiteit is consistent geïmplementeerd in een breed scala aan communicatiemiddelen. De feestelijke kleuren, het gedurfde logo, de prachtige portretten van de werknemers en de informele toon zorgen voor herkenbaarheid. Van voertuigbewegwijzering tot bedrijfsmagazines, posters, boekjes, reclamecampagnes en meer. Het meest zichtbaar is uiteraard de website.

15-binck

Moderne, flexibele website

De website, gemaakt met WordPress, is modern, gemakkelijk te navigeren en praktisch in beheer. We implementeerden een slim vacaturefilter, een apart online magazine en een koppeling met externe CRM-systemen.

8-binck

Gebruiksvriendelijke ervaring

De site is geoptimaliseerd voor SEO, met landingspagina’s voor vacatures en zoektermen. Het belangrijkste is dat al deze technische zaken een gebruiksvriendelijke ervaring niet in de weg staan.

11-binck