Case

Innovattic

Positief denken – Een huisstijl en site-ontwerp die het verhaal van Innovattic vertellen.

Uitdaging

Vertaal de merkstrategie naar een effectieve identiteit en website.

 

Oplossing

Focus het ontwerp op de manier waarop Innovattic klanten in staat stelt de wereld te veranderen.

Aansprekend voor klanten en medewerkers

Innovattic is een digitaal bureau dat zijn klanten in staat stelt de wereld te veranderen. Ze gaven ons de opdracht een identiteit te ontwerpen die hun optimisme belichaamt, met aantrekkingskracht voor potentiële klanten en toekomstige werknemers.

6-img-inno a

Gedurfd, pretentieloos ontwerp

Innovattic wil bouwen aan een betere wereld. Het ontwerp onderstreept deze ambitie. Het is gedurfd, pretentieloos, optimistisch, praktisch. Het spreekt idealisten, uitvinders en ingenieurs aan. We kozen voor coole kleuren, een gedurfd logo dat bijna in beweging is en een vrije lay-out.

7-img-inno

No-nonsense storytelling

De website faciliteert het verhaal van Innovattic en maakt iedereen, klanten en medewerkers enthousiast over de idealen van de organisatie. De site straalt de no-nonsense aanpak uit van Innovattic.

De strategie is ontwikkeld door The Young.
De site is gebouwd door Innovattic.